Då har man fallit in i denna fällan oxå...

va väl lika bra kanske... alla bloggar ju så varför inte jag? men nu är de gjort iaf! är fruktansvärt trött efter att ha jobbat natt för första gången... blev inte så trött som ja trodde o va överpigg när ja väl kom till älskling o skulle sova... haha! somnade tillslut iaf som tur va! Blir till o jobba inatt med o sen är ja LEDIG tills på onsdag.. UNDERBART! :)

Mina gummor... (som ja typ älsdrig träffar mer känns de som) har ju oxå fått jobb på wasa... rockigt! hoppas ni börjar 21/5 för då kommer ni förmodligen på mitt skiftlag! *HOPPAS* de är inte så farligt som man kan tro... faktiskt helt ok o blir roligare ju mer koll man får på saker o ting!

Nej, kanske ska ta en dusch nu, har ju köpt nytt schampo(igen, har redan 1000 st typ) o duschkräm (fin stavning)image2image3röda bär... mumms! kommer lukta som ett rött litet bär! haha... o shampot hoppas ja håller vad det lovar, är trött på ruffsigt o strligt hår! *BLÄ!*

vill inte o jobba ikväll... :( nu fick ja ju veta att de blir grilla ikväll förmodligen me sara o co... :) trevligt! hoppas att de går bra o ja inte känner som ja brukar... det kan gå mig på nerverna den kännslan!

nej, dax för shampot o visa va de går för! idag ska ja lukta Röda bär o Puma... om man nu är en så måste man väl lukta som en oxå ;) hehe!

ha de bra mian första läsare... om nu någonsin någon kommer läsa detta! kan ju alltid hoppas :) älskar min älsk! <3

Kommentarer
Postat av: My

ah trevligt, trevligt ;) vi får bli bloggpolers :P

2007-05-03 @ 15:00:23
URL: http://mysamuelsson.blogg.se
Postat av: Sara

:D SÖTISGUMMAAAAAAN.. Puss <3

2007-05-04 @ 00:07:38
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Sara

:D SÖTISGUMMAAAAAAN.. Puss <3

2007-05-04 @ 00:16:37
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0