Kaffekopp... Mah! fantasi badboll!!

Hur lättroad får man egentligen bli nu för tiden? kan nån svara på de!

nu va denna helg slut o de gör mig int ett dugg... vill inte upplevas igen. snefylla.com kan man samanfatta den med... men men nångång måste de ju bli så oxå... men hoppas inte de händer igen!

idag da, sönda hos pappa (som vanligt) o va hos farmor o gosa med lamm o bli jagad av baggen genom hela hagen typ... eller en liten bit! shit, läskigt! sen kvällsmys med gumsingarna... kebabbrulle, dricka chips dip, dude wher´s my car o allmänt trevligt. synd bara att ja blir så trött direkt ja kollar på film... typiskt! av 5 filmer som ja o älsk har kollat på har ja kanske bara sett 2 hela utan att ha somnat! FY SKÄMS!! så nu sitter man i älsks lilla enormt varma rum o lyssnar på Lisa Miskovsky... bra låt! TACK SARA :) har jag nåt o lyssna på!

imorgon blir de städ dag... (om ja orkar)... håller ju på o njuter av min lediga tid... kan man ju inte slösa på o städa heller! haha... jo de kan man! BEHÖVS ju om man säger så... så kanske man kan bjuda hem gumsingarna till mig för omväxlings skull :) skulle va trevligt... börjar jobba på onsda me... jobbigt men de tar iaf inte emot att gå dit (än) o de är ju bra! tråkit om gummorna jobbar när ja är ledig sen när ni börjar o tvärt om... ses vi ju aldrig :( *snuft* men de går nog att lösa hoppas ja!

Ne, spela king nu! länge sen o sen mys med älsk <3 mitt allt!! ...o sylvas förståss! :)

You´re my sweet little misery...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0