Ny vecka, nya bekymmer!

MAH! kan man bli tröttare? fattar inte... somna vid ett inatt o vakna kvart över ett idag... skit trött o ska jobba natt inatt... hur ska de gå? tur iaf att ja sov länge... kommer va halv död imorrn o sätter dom mig på sjuan går ja hem!! helvetesmaskinen!! inget för långa nätter de inte.

Skönt iaf o få sova idag. BEHÖVDES om man säger så.. har inte hunnit med så mkt efter de... vart ner till Statoil o hämtat arbetskläderna o skrivit på papper så nu på lörda blir de jobba o sönda me. de va den helgen de...! attans ja som skulle till Sunne o träffa svärmor :( de som ja såg fram emot sååå!! NYFIKEN på va de är för enna... men men får ju pengar iaf! får tänka så. ja kommer bli en RIK kvinna jag :) men tyvärr alla ni "män" som är ute efter en rik kvinna som JAG (haha) så är jag UPPTAGEN så de smäller om de! är så kär så ja vet inte vad de är med mig.. känns OTROLIGT BRA! o ja hoppas att de kommer hålla i sig me... annars vet ja inte va ja gör... ramlar tillbaks till mitt gammla mönster säkert o de ska ja ju inte göra..

Sara o Maria börja jobba idag me... hoppas de gick bra för er :) saknar er sååå!! måste ses nån dag.. Freda kanske.

Ne, nu ska ja gå ner till stan me Therése o lilla söta Celine.. ja vill oxå ha en liten skrutt!! mysig med en liten mini-carl/sofia.. HAHA!! mamma vill ju ha barnbarn så varför inte?? :)

Se ya later!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag är sååååååå trött :S redan hahahha :D

2007-05-14 @ 18:43:17
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0