Testing, testing! 1 2 3, Hello?

      
HEJ!

Då va man här igen o skrev av sig.. behövs ibland o va ju  ett tag sen sist!
har inte gjort mkt sen sist, mest jobbat o vart ledig lite.. SKÖNT :) jobbade på Statoil lörda o sönda.. helt ok faktiskt! de va lättare o va där när man vet att man tjänade på det! hehe

Va ut me Sandra darling me i lördas.. kul som vanligt!! va betyder jordgloben? haha man kan ringa om man undrar mitt i natten om de skulle va så.. har ju slagit på stort o skaffat TRE o får min nya mobil imorn.. UNDERBART!!
image10
Idag när jag jobbade hörde jag en oerhört bra och fin låt.. Den är med på scrubs (tv serien) o de va nån som ville veta vem som sjöng den o blev oerhört paff när han fick se mannen som sjöng den underbara låten.. han heter Israel Kamakawiwo och är från Hawaii.. han är en ENORMT STOR man med en ENORMT liten gitarr. Syns knappt men låten är underbart fin, Somewhere ower thw rainbow är det och är värd att lyssna på! Tror tillome att stackars mannen är död :(
image11
En annan jag verkligen fått upp ögonen för är Justin Timberlake.. Nya skivan är superbra o han är lite utav en... hunk! haha inga fel på han inte, gillade han inte förut men gör de nu helt plötsligt!
MUMMA!
image12
är väl iof inte riktiga tatueringar, tror de är inför en film han är med i vet där emot inte vad den heter :( men visst ser han bra ut i dom? ;)

Fick lönebesked idag me o de va en glad o rolig nyhet kan ja lova så från o me torsda är ja TÄT för första gången i mitt snart 20 åriga liv.. UNDERBART! va ute o kolla på H&Ms hemsida o hittade ett underbart linne :) MÅSTE HA!!
image13
men när ja skulle skicka efter den blev de nå knas så får väl försöka på nytt sen igen :) ska ta o unna mig nåt nytt... (förutom mobilen)

ska fortsätta o njuta av dagen nu.. har vart försvånansvärt bra faktiskt.. eller den känns bra! ska lyssna lite på PussyCat Dolls :) I Like :p

tack darling för den underbara nyheten <3 hoppas de blir som VI vill!
image9
somewhere ower the rainbow...

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har köpt de där linnet :) men svart och rosa, JÄTTEFINT verkligen :D

2007-05-24 @ 19:51:35
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0