Top model... JA eller NEJ?

va tycker ni mina nära o kära? ska jag söka eller inte? står i valet  okvalet.. Kristin är ju förmodligen redan med så man skulle ju inte bli ensam :)har ju mina jobb oxå o Sylvas men skadar ju inte o söka.. kom på att Maria hade ju ringt igår när ja sov... kommer inte ihåg om ja pratar me nån o va ja säger... ATTANS! måste fixa bilder o så men de löser sig! sitter o kollar på den amerikanska nu.. GO CARIDEE!! *håller tummarna* nu snart får man veta... HOPPAS!! segt de ska va ja vill veta NUUU!! hata melrose men bara för de så vinner hon säkert!! seeega dommare BAH!! haha kunde absolut inte hålla mig.. va tvungen o fuska o kolla vem som vann o de va CARIDEE!!!!!! WIEHOU!
image7



 så fin o verkar vara en underbar person! från o me NU ska HON vara min förebild! underbar männska!

skönt o va ledig nu iaf!! ujajaja.. men blev så glad inatt för ja fick in MIX megapol o RIN FM på radion om ja satt p åett ställe me huvudet lite snett.. haha vilkenm syn!!

körde bil te pappa förut me... gick bra fast mamma o jonte skratta heeela vägen haha!!

nej vänta på darling nu! älskar han ju... :) GRATTIS CARIDEE!! ja ska bli som du.. hehehe ;) MAH! får ju inte missa Pussycat Dolls heller... måste ses! Byyee!!
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0