Varför?

kom ner i en svacka nu igen... allt känns bara jobbigt o har noll lust till allt! känner mig lätt irriterad me o då går de bara ut över alla andra fast de inte är meningen... sitter o lyssnar på samma låt om o om igen... tröttnar inte ens på den... lucky twice - lucky. fråga mig inte varför...

va ner till stan me Therése o Celine me... va trevligt men de börja regna o de smakar den där glassen i munen än... BORT dumma smak!! trevligt o va me er o ja ljuger om ja säger att ja inte är bäbissjuk... vill me ha! trevligt o va me er :) får vi inte sluta med! måste umgås mer! typ mat under veckan o onyttigheter.. har ingen dött av! hehe. glad ja har dig som min vänn <3

blir så trött på pappa... säger en massa men händer aldrig nåt... TRÖTT PÅ DE! hungrig är ja men ingen mat o inga pengar o ingen hjälp får man... TACK! jag skulle ha vart en kille kanske du hade tänkt annorlunda... blir sååå arg! o inte nog me de.. sen ska massa andra gamla saker dras upp o allt blir bara värre... jag är ditt barn så ta ditt ansvar lite.. visst de har du gjort men bara för att ja blivit äldre spelar de ingen roll längre verkar de som.. jag är snart 20 de vet ja men du vet att ja inte får några pengar o att mamma inte heller har några o att hon har de krångligt. skitsamma... orka älta detta fram o tebaka! ska bli så skönt o få en inkomst o inte behöva bry mig om att tjata på er...

men ändå älskar ja u min lilla papps... varför är de så? de rä ju dig ja har den bästa relationen med o är mest lik... men varför blir de ändå som de blir??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0