BURRR!!

mina tånar har precis tinat upp efter duschen! har vart på hockey med Maria E :) väldigt trevligt må ja säga... men KALLT! burri burri... 8-1 blev de till stan mot Nora... haha dom visste inte va dpm gjorde inte... inte förän en slog till dommarn! haha. o våran nya favirit FEMMAN gjorde mål :) haha blev så rörda så vi nästan grät! haha

annars lungt.. sista natten nu o sen LEEEDIG gud va skönt de ska bli!

har vart ensam hemma nu hela helgen, vart skönt o va lite själv o bara ta de lungt här hemma med Sylvisen!

mumma! äter världens godaste fiskgratäng från ica.. sjukt god o snart slut.. :( snyft!

herregud denna natt som var vär nog en utav sitt eget slag.. HJÄLP! gubbe lilla spara på krutet va! tur att Maria va med annars hade ja gråtit i ett hörn för mig sj'älv tror ja... HJÄLP! hoppas på bättre natt inatt...

har ju gått o blivit stört kär i Måns Zelemerlöws nya låt, brother oh brother! SJUUUUUUKT BRA! bästa låten på länge... lungt dagens låt!

ne kanske äta klart o vila lite innan jobbet... inga fel de. o sen kommer honey hem från Rotneros me.. har en hektisk vecka framför mig...

IMORN: äta hos mamma mm.
TISDA: fika me My
ONSDA: BLODPROV tidigt på morron. tur att mamma följer med mig.. hihi (klarar intye de själv) efter de körlektion
TORSDA: inte mkt gjort då inte eftersom de är dagen innan löning = PANKARE är pankast..
FREDA: jobba.. igen! förmidda helg... BLÄ! men en sak är ju bra för då ska ja träffa SARA :) mysanpysan min de<3

ne, ha de bra! pusselipuss..

HEJA FEMMAN FRISKT HUMMÖR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0