Ännu en dag...

jahapp ännu en ledig dag borta.. o va har ja gjort? ja du inte mkt de! kört lite bil.. ojoj om ja nu nånsin kommer få detta förbannade körkort.. undrar de ja! krocka inte iaf.. denna gång! finns ju dom som kör värre om man säger så... annars inte mkt. skulle ha bakat till sönda me men de blir de imorn! bullbak med mamma. tror aldrig vi har bakat bullar va ja vet.. kanske är på tiden nu då!

annars inte mkt.. segt som vanligt! hate it! carl bara spelar WOW.. jävla skitspel rent ut sagt.. undra hur många förhållanden som spruckit pga av detta förbannade spel? "vänta lite, ska bara fixa de o de o de o de..." MAH! vet nån hur man avinstalerar det? RING MIG DÅ!

nej, försöka muta nån o ladda ner lite låtar åt mig nu kanske.. vill ha nytt till helgen men ingen som kan eller vill :( har iof bara frågas en men.. ändå! haha

ha de bra nu mina nära o kära o sara.. can´t wait till lörda för då ska vi ha KUUUUUL :D kan ja lova!

pusselipuss *S

REKOMENDERAD LÅT: Kevin Micael feat. Wycleaf Sean - It don´t make any diffrence to me! BRAAA!!!

image57
Sugen på bullar?

Kommentarer
Postat av: sara

WOW är sååååå idiotiskt. Hatar också de spelet. Mitt X satt med det minst 5 timmar om dagen hela tiden. Var delvis därför det tog slut. Idiot spel :( uschaa!

2007-10-18 @ 15:38:57
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0