Back to vardag igen..

Då va allt som vanligt igen o allt roligt slut. Ver en underbar helg o i Lördas hade ja så kul så nu ligger ribban högt för kommande helger! Tack mina underbara vänner... vad vore jag utan er?

Va först hos carl, sen kåren o sen hotellet o va så underbart roligt att alla (nästan iaf) mina vänner var med. Särskillt dig Therése, länge sen vi va ut o de måste vi göra om snart igen! Sara vet ja inte vart hon tog vägen, lite för mkt av de goda kanske :) gummsan!

Så i söndags va de dagen-D, min 20-års dag. känndes väl inte riktigt som om ja fyllde år men känner mig faktiskt liiite äldre nu. kan ju göra allt så efter löningen blir de bolaget innför helgen då ja ska med Maria E (jobbarkompis) på skiftlagsfest. tur att hon fanns, skulle INTE gå ensam.. pinsamt! så då blir de förfest hos Evren o sen kina :) mysigt värre hoppas ja!

Fick massa underbara presenter. pengar, presentkort, skiva (Lars Winerbäck, mkt bra!) smycken o SEXA ND THE CITY BOXEN av Sara o Henke. om ni bara visste va ja tjatat på carl att ja vill ha den o NU HAR JA DEN! tack vare dig Saris min kära lilla v'än. att de finns så mkt gott i en så liten männska är konstit, men de finns! TRO MIG!

immorn blir de att nyttja min lilla kära underbara box o vänta p åatt saris slutar så de kan bli lite fika o platt tångs shopping mm... MÅSTE verkligen ha en ny nu!

nej, kolla vidare nu o köpa nåt kul på eleven.se kanske.. blev lite sugen hihi!

Älskar er alla där ute...                        *S
image58
UNDERBAR!!
image59
Söta Sara :)
image60
Så kan de gå.. hehe!
image61
Ja må ja leva!
image62
Lagom fundersam.. haha!

Kommentarer
Postat av: Therése

Alltid kul att festa med dej gumman!
Högtalarna på Hallowen?? :D
Puss Pusss

2007-10-24 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0