Då va de gjort..

Mitt första inköp på systemet! haha stot! köpte en liten passoa flaska o en cider.. va nån ny smak, får se va den smakar! så nu är jag officiellt vuxen då.. haha!

hade en underbart mysig eftermidda med Sara o shoppade lite. Hittade... eller vi hittade en suuuperfin ring. så ja köpte en o Sara en lika dan.. råka även bli så med tröjorna fast olika färger.. men va gör de? de kostar ju o ligga på topp ;) fick med en foundation oxå vilket var väl behövligt! så de har varit en givande dag.

Så inatt blir de jobb... igen men sen ledigt o ojojoj va laddad ja är innför morgondagen för då blir de paaarty med Maria o resten av skiftet! ska bli så kul så.. hade jätte kul inatt skratta så ja trodde ja skulle dööö! herregud, Maria, galna männska men tur att du finns! (du fattar, hade vart en lååååång natt annars...) o appro på henne, nu är de ju americas funniest home video.. haha! har vi nåt o skratta åt inatt me. kom in på matpratinatt så efter jobbet blev de statoil o korv med bröd o räksallad :) mumma de innan de blev sängen!

nej, ska beställa skor nu o sen blir de AFV o efter de mys med honney :) min hunk!

tack Saris för en mysig dag med fika o allt, som vanligt!

Ha de bra mina nära o kära :) pusselipuss*
image64
Fin ring från pilgrim. ganska dyr men värd vartenda öre :)

Kommentarer
Postat av: Galna Maria

Haha! Kuliga nattskift får det fasen bli mera av =) Fasen vad kul vi hade!! Får se om perioden som kommer blir lika givande ;)
Kraaam!

2007-10-28 @ 11:51:21
URL: http://fantasimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0