I'm back... om en vecka!

va ett tag sen sist! har väl hänt lite av varje i mitt vardagliga liv.. har just nu sååå ont i ryggen så ja tror ja gåt åt snart.. jäkla skit jobb...!!! så här sitter ja nu o försöker kurera mig lite så gott de går..

har slagit på stort o skaffat ny hårfärg me.. igen! o nu ör de mörkt kan ja lova.. blev faktiskt väldigt öjd.. men min frisör ska sluta så vem ska då färga mitt hår?? har ingen bi9ld men de kommer ska ni se :)

annars händer de väl inte mkt.. eller jo snart gör de väl det... eftersom årets viktigaste dag kommer innom en snar framtid.. ca 7 dagar! för då fyller ja år :) hela 20 år. laglig hit o dit då! känns skönt o fylla år är de BÄSTA JA VET!! så på lörda blir de kalas, NÅN SOM VILL KOMMA?? så är ni välkommna.. om ni hör av er först.. hehe!

nej, vet inte va ja ska göra nu riktigt. kanske kolla lite på internet va ett tag sen. babblar med Josefin med, va inte igår de! trevligt trevligt :)

ne, ha de bra mina nära o kära.. Älskar min älsk <3

*S

Dagens låt: Soul asylum - runaway train!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0