Kinamat o regnrusk..

Så kan man lätt samanfatta denna dag. har kännts såååå lång. är väl för att man ställt om klockan men den tar ju faan aldrig slut. gör mig absolut inget för ja är ju ledig o de är då ja mår som bäst kan ja lova. får bara mer o mer ångest ju mer ja tänker på att gå upp kl 5 på morron o behöva pina sig igenom en heldag på wasa... FYYY!! ge mig ett nytt jobb nån snälla. ska ta o kolla om de finns nåt annat nu. orkar inte mkt länge till! oo nej... skulle vilja vara låååångledig o bara rå om mig själv. kanske åka på spa med nån trevlig liten vän om nån vill med? :)

så ikväll blev de kina-mat med conny o jonna.. mysigt! har haft en lång bakisdag med Jonna. har mest ätit men de har väl ingen dött av eller?





idag har jag kommit fram till en sak. det finns bara EN av det motsatta könet i VÄRLDEN som alltid finns där, ställer alltid upp (så gott han kan) och som aldrig kommer o lämna mig. och denna "man" är... SYLVESTER!
finns de nån mysigare kisse? idag var han helt underbar. mysigast i världen o ju mer ja tänker på de desto mer dåligt samvete får jag. hur kan en katt få en att känna sig så nere? ja bara undrar.
image65
image66
image67

Tack för en bra kväll igår mina nära o kära. jag hade jätte kul :) ni vet vilka ni är..

pussi puss... körlektion tidigt imorn så snart blir de till o sova... puh!

*S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0