Myspys-dag!

Har haft en mysigt pysig dag på stan idag med lilla Sara! hade de jätte trevligt o mysigt o fick med mig lite smått o gott hem kan ja lova... o imorn lär de ju bara bli mer.. hihi!

fick mig ett underbart bra läppglans, Isadoras express star gloss! sitter jätte länge o glänser hela tiden men kan inte låta bli o dutta på mer o mer hela tiden! fick med mig ett par örhängen o ett jätte fint halsband med små fina pärlor med :) UNDERBART!

så ikväll blir de jobbing heeela natten. tack gode gud för MP3-spelaren säger ja då! utan den hade ja somnat kan ja ju lova! *suck* sen blir de sova ett tag o efter de mer shopping med Sara! gick runt o kollade vad man skulle ha idag så immorn blr de till o fixa hem det! inte så svårt.. hehe!


har klämt igenom några sex and the city avsnitt nu o ja får helt enkelt inte nog av det! bästa som finns ju.. TACK SARA... utan den hade ja gått åt.. konstit att ja inte redan gjort de.. haha!

ska ta o lägga mig nu o vila lite o läsa skvaller (me like.. hehe) så ja orkar med natten. drygt men måste väl, bara två nätter kvar o sen ledig o skiftlagsfest mm...

ne, ha de rba mina nära o kära.. ni betyder MEST!

*S

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0