Tråk dag...

USCH! hatar sånna här dagar. vaknade mitt i min dröm om älgjakt o en hund som hette Siv (konstit ja vet) o sen dess har inget gått som deborde typ. Carl yrar om nån snusdosa som ja inte bryr mig et dugg om men då är de fel.. killar! o annars bara allmänt nere!

Ska ju ha kalas på Löra men känns som om ingen kommer o komma :( vet inte varför men än så länge är de väl Sandra ja Sara o Henke va ja vet säkert.. alltid nåt! hoppas dom andra kommer med. skulle va sååå kul!men men de spörs...

Vill verkligen åka bort nu känns de som på spa ellernåt UNDERBART ed bara tjejer. skämma bort sig själv lite skulle inte sitta fel om man säger så! ÅÅÅ trött på detta nu.. BLÄ BLÄ BLÄ o åter B L Ä !

Imor vill ja hitta på nåt.. men vad? Nån idé nån? har så tråkit nu för tiden så ja snart går åt. vill byta jobb med. hatara o ha ett sååå osocialt jobb som att jobba på fabrik. fatta va boring de börjar bi. vill kunna klä upp mig för att gå till jobbet. att handla kläder nu känns ju lagom onödigt.. när ska man kunna använda det om man jobbar större delen av tiden? vet inte om ja vågar chansa på o söka nytt.. kanske skiter sig änn mer!

Blev glad när mamma sa att den nya klädaffären hade öppnat här i stan. men va väl inte ett så lyckat besök där inte. hittade endast ett fint armband. fanns väl nåt men ja håler mig nog ill Thomas ändå... som alla andra!

nej, ska kolla efter lite jobbnu! ha de bra mina nära o kära.. saknar r mina vänner sååå :(

*S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0