En model i en bil!

Jag har blivit duktig nu o tatt tag i saker ja länge struntat i... har börjat seriöst med körkortet nu :) prove4t är bokat o snart förhoppningsvis klart :) måste bara hitta mitt läshuvud, ska va här nånstans! ska bli så skönt o ha de klart... men de är förståss en låååång låååång väg kvar!

O inte nog me de, ska allvarligt försöka mig på den så kallade "modelkarriären" igen. kollade på top model o kännde att ja verkligen vill de.. finns inget roligare än att gå längs ner catwalken o känna alla ögon och blixtrar. känner sig så uppskattad. UNDERBAR KÄNSLA!! om ja skulle få uppleva den känslan igen o bli lite ompysslad så skulle jag vara lyckligast i hela världen. vem trodde att den fula lilla ankungen i hörnet skulle komma så långt? har iaf kommit en bit på vägen känns de som! DE NI =p

Idag är de min sista blonda dag med... trodde de va förra veckan som den dan va men färgen fastna inte.. haha! skithår men nu jäklar blir de åka av... H*OPPAS bara de blir bra.. HOPPAS!!

ne, spela lite king nu.. fastnat i den fällan igen... SMS<3 ja saknar er!

The bitch is back... *S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0