Ho ho.. plugghuvet! Vart är du??

Måste ha tappat bort de nån stans. kanske sålde de på mammas loppis i sommras. måste ja ha gjort! för ja hittar de inte iaf.. HJÄLP!!

Måste faan träna på teorin nu men ja fattar inte varför ja inte gör de... inte så svårt o läsa en bok men ja orkar helt enkelt inte. detta wasa tar knäcken på mig helt seriöst tror ja! faan inte återhämtat mig efter TVÅ nätter som va för EN VECKA sen typ. somnar aldrig på nätterna o är som en trött zombie hela dagarna! så ska de väl ändå inte va. o idag hade vi ergonomi möte efter vi slutat o ja somna typ.. råkade blunda liiiite mer än en sekund o började typ drömma om nåt konstigt som ja kan göra just när ja nått sova-stadiet.. herre gud! illa nu.......

annars slött. vart ute o kört med pappa. var trevligt de :) o nästa vecka blir de IKEA förhoppningsvis med lilla pappsen.. hur nu de ska gå, han o jonte som går till utgången direkt man kommit in i affären o ringer stup i kvarten o undrar om vi är klara snart! DISTRAHERANDE i min shopping JA! får va slut på de nu.. haha! Måste ha en säng o nu har ja bestämt mig så nu bara MÅSTE ja ah den... vill ju hem o mysa med min lilla Sylvas <3 Hjärtat!

Va till Théa en sväng förut me.. lilla celiné nakenfisen va så söt så som alltid :) saknar er ju!!

nej, kanske köpa mig nåt onödigt som vanligt nu.. kommer ha ångest hela natten men får väl ha de da..

kanske köpa mig ett plugg-huvud!

Godnight                                *S

image51
Tiiiniiisen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0