Morrn morrn...

Uppe tidigt (tycker jag) för att vara ledig! O jag vaknade självmant med... känns skönt! So9len skiner o allt är bra... eller typ. Alla hjärtans dag utan älskling är väl ingen höjdare direkt men som tur är kommer han ju hem ikväll!

Underbart väder ute viket är perfekt innför min o Saras promenad :) Mysigt. Kan vi sitta o sola oss lite på nån brygga me! Hihi...

Ska o hämta ljusen hos Therése. Mumma kommer det o dofta sen! Kan behövas i den här sunkiga lägenheten (tur den inte är min)

Nej, lite frukost nu i form av Honungs melon. Glömde ju bort den igår...

Måste skicka tillbaka skorna me. Fick mina skor igår o de ena paret var SKITFULA!! Såg inte alls ut som på bilden.. så bye bye säger jag bara!

Ha en underbar dag  i solen!

*S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0