Då var denna dag slut...

Då hr denna dagen kommit till sitt slut, vilket innebär att jag bara har SEX dagar kvar på WASA. JIIHOOU!!

Har inte gjort nåt alls idag typ. Ätit hos mamma o spelat Guitar hero 3.. dom slängde ner mig från senen! Dendär gitarren måste de va nå fel på... gjorde ju som man skulle men kom inget ljud ändå... hm! Konstit...
Haha

Snart blir de lite taco-mys med Darlingen. Orkar inget just nu o har börjat få fjärilar i magen angående den kommande arbetslösheten... Jobbigt men de löser sig väl hoppas ja!

Haha nån som sett reklamen för räkost (konstit, ja vet) när den söta ungen rockar loss? haha skratta lite för mig själv... jepp de är sant! Ja skratta.. haha! Frän..

Nej, kanske ska göra sig lite klar. Ångesten börjar komma.. Syndade ju lite förut. Känns lite bättre nu o lite tvål o läppglans puder o en klocka har ju ingen dött av... Eller?

Guuud va ja vill sova i MIN säng inatt... länge sen men orka gå ända här i från mitt i natten i kylan... näää! Inte när man kan gå mindre än hälften av vägen!

Hoppas ni haft en bra dag... Bättre än min!

Jobb imorn.. Uäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0