Ge mig ork...

orkar inget.. konstant trött! hit med lite solsken så skulle ja må huuuur mycket bättre som hellst! men säkert kommer solen när ja jobbar... GARANTERAT!!

har inte hänt så mkt annars... har vart till en sjukgymnast äntligen o fick rådet att söka ett nytt jobb! jippie... vem vill ha mig tro? nån hoppas ja iaf... ska höra mig för till veckan. hoppas på de bästa iaf! kanske karlstad... vem vet ;)

immorn blir de då myspys med bästaste vännen Sara.. kolla victorias secret visningen på TV... går INTE o missa... o sen film o allämnt mys bara! CAN´T WAIT!

haha igår va ja hos sandra o vi fixa lite mat mm. hade lånat carls bil o där va visst en lampa sönder som ja bestämde mig för att fixa... gick ju snarare tv'ärtom... SKIT! hela bilen verkade paja för ja pillat på några lampor... skitsak!!

ne, kolla lite kläder nu kanske... VÅRMODE på G!! WOOHOOU!!

Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0