Sööööndaaaaa!

Hate it meen gillar de idag efter som ja nu ikväll ska gå på mitt sista pass på wasa! FYYY va gött.. Kommer inte sakna det ett enda dugg...

Annars inte mycket.. va o shoppade loss igår. Fick mycket för lite pengar, va suuuper rea typ överallt tyckte jag.. tröjor för 30 och 50 kr, skärp för 20 kr o de bästa en Friis o Company väska som EGENTLIGEN skulle ha kostat 600 kr, men tur som man har fick jag den för endast 149kr, eftersom jag hade 100kr rabatt och det var rea på den! LYCKLIG!! Så ja handlade nog för ungefär 600kr tror ja... har inte räknat... o tänker nog inte göra de heller! haha

Varför känner man sig så osynlig ibland? Fattar de inte. Nästan så man vill skrika bara för att se om man verkligen är de eller ej! Konstigt...


Nej, hjälpa Carl o slipa lite nu... BORING! Men får väl va snäll o göra de innan ja åker hem o sen till ica... GODIS SUG!! hihi

Ha de bra mina nära o kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0