Sönda Sönda Sönda... Hatar den jäkla dagen!

Värsta dagen som finns... förutom måndagar fast Sönda är snäppet värre. Då börjar allt elände igen när de väl blir Månda igen... SUCK!

Seg dag idag... Sovit massor... som vanligt! TYPISKT! sen kollat TV o nu hemma o donar lite.. har städat o skurat badrummet.. blev ganska så bra faktiskt! organiserade smycken lite me. la i dom i mitt smyckeskrin... ja behöver ett STÖRRE!! allt fick inte plats.. typiskt! så nu blir de disk o sen lite köttbullar o makkisar.. MUMMA!

Och som sagt.. trodde ni verklgien att ja skulel kunna hålla mig inne en lörda? Don´t think so! satt hemma hos Carl o spelade spel me han Jonna o Conny o drack vin. så varför sitta o dricka vin om man inte får ut nåt av de? så vi traska väl till hotellet lagom till 1.. haha! kom nätt o jämt in.. dom verka tro att ja hade ett förfalskat körkort! IDIOTER! dom nya körkorten har en genomskinlig liten ruta o God knows vad de är i den.. inte ja iaf men kom väl in teslut! PUCKON! va väl inte så mkt o hänga i julgranen men vi hade väl de ganska så kul ändå! Pratade ut om allt me.. skönt att allt är bra o ingen går o funderar om nåt längre.. för nu vet vi hur de ligger till!!

Jonna visade mig en sida med fina klänningar o självklart hittade jag en favorit... http://www.kii.se/ Chek it out!
http://webshop.kii.se/system/search/product.asp?id=420 ME LIKE!!

ne.. disken kallar.. hur "kul" de än låter... JAY!!

Se ya.. BYE!

Kommentarer
Postat av: sara

Ohhh nooo den beställde jag men ångrade mig =S hehe!
Puss och natt

2007-12-17 @ 01:17:43
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0