Burri burri...

kallt här som vanligt.. .typiskt! måste fixa listerna... hur man nu gör de...

jobbat sista förmiddan idag.. skönt att ha de avklarat :) ska klara en hel månad nu har ja bestämt utan skador o sjukdommar... dom finns överallt! annars bara mys o tacos hos pappa o kollat på film me jonte.. tenicious D.. haha klockren!

igår vart de då lite shoping i karlstad me Carl, Sara o Hnke..TREVLIGT! hittade äntligen mina skor nu.. TACK O LOV!! för mina tånar försvinner snart av kyla! BURRRR!! så på dagen jobb o karlstad o på kvällen mys med Sara! satt o kollade ut genom fönstret på snön som föll... SÅÅÅ mysigt så! tur att hon finns! utan dig ingen mig... typ! <3

har nyss ätit de GODASTE som finns.. COCO POPS med fil o rostat bröd! sååå mumsigt kunde inte låta bli o köpa ett underbart gott paket med en liten apa på.. kommer väl förmodligen o ta slut innan de har hunnit bli onsdag.. men då köper vi ett nytt! köpte en liten rådis åt Sylvis.. uppskattades kan ja lova! sprang runt som en tok o jagade den söta stackars råttan.. gullisen min!

så imorn blir de sola FÖRHOPPNINGSVIS o en sväng förbi Åse o tatueringen. har kommit på en bra sak nu ja vill ha men vad säger ja inte.. hehe de blir en liten suprise :)

nu kom carl.. jippie! ska väl kanske ta o göra nåt annat.. typ sova snart. är sååå trött efter alla förmiddagar nu. men men, de blir päninger!

see ya *S


image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0