Vilken gillar du bäst?

image77



Med en tjockt nummer av Vogue under armen flanerar Sarah på New Yorks höstlika gator i en skinnkappa med pälsdetaljer, ett nitprytt skärp, ett par skyhöga stövlar och en hatt på sniskan.



Sarah matchar sitt mörkare hår med en enkel grå kappa, ett par lårhöga och rutiga strumpor, en t-shirt med tryck och ett par bruna platåskor.



Här bär Sarah en snedställd klänning med fluffig underkjol och rosa blommönster, ett par hudfärgade klackar och en väska med fjäderdetaljer.



Sarah mixar en rutig jacka med en randig halsduk och fullbordar sin look med en grå tunn kjol, ett par nitprydda skor och en vintageväska från Chanel.



I en värmande pälsbolero, en kort klänning med pösig ballongkjol och ett par vita skinnskor - i ankelmodell - är Sarah klädd för gala.



Är du som jag ett STORT sex and the city fan? kunde inte låta bli denna lilla skapelse! vilkengillar du bäst? jag måste nog säga att min favorit är den lilla fina rosa klänningen... hon passar ju som sagt bäst i blont hår!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag håller fullkomligt med att hon passar bäst i den rosa klänningen med det blonda håret ;)
Pussiss

2007-11-28 @ 15:24:03
URL: http://nogg.se/pippilangstrump
Postat av: sara

Håller med =) blonda håret är finast :D

2007-11-28 @ 15:38:00
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0