Underbar dag!!

Idag har det varit en underbar solig skön dag! började dagen med att äta på Louise med mamma o jonte, fira att allt med de gammla huset är klart :) sedan träffa Sandra o de va ju inte igår. vi hade de så som bara vi kan ha de... som vanligt typ! Slingade hennes hår o hade allmänt trevligt :) o sen kom ju honey hem o de va ju oerhört mysigt eftersom han hade vart till ikea o köpt en ställning med korgar eller hur man ska förklara de som ja ska ha kläder i i min egna garderob här... SKÖNT så slipper kläderna ligga överallt... lite ordning på de hela!

nu känns de i kroppen att hösten är på väg... älskar den kännslan, vet då att jag SNART blir hela 20 år... oj va tiden går. minns när ja fyllde 4 o fick en dockvagn av farmor o råka slå upp dörren i Marias ansikte... konstit att man minns sånt fast de va hela 16 år sen! konstit... o nu blir ja 20. vuxen på riktigt nu ;) (de är meningen att man ska va de iaf.. hehe) och när hösten kommer blir allt gult o fint. som om man ska få in alla vackra färger innan allt de vita tragiska kommer. men ja tycker de är mysit... håret blir så skönt när de är kallt ute! haha... mitt nya fiiina bruna hår... oo ja! fattar inte att de flesta gnäller på hösten, ja gillar när de regnar lite o är mörkt, svalt o skönt. så länge ja slipper gå i de blöta i onödan. haha. bara sitta inne o mysa... myspys! perfekt nu när ja har min honey o mysa med... kan inte bli bättre! måste nog inskaffa ett par gummistövlar... ett par fina ena!Typ dessa :) underbart fina tycker ja... ger ljus åt mina fötter i den regniga vardan!!
image23
appropå varda... börjar jobba imorgon igen... suck va trist med förmiddashelg... avundsjuk på er sara o maria som får va lediga... har aj iof nyss vart men ändå... BORING!

ne, spela lite king nu kanske... som vanligt! farligt dedära...! men men, inget o göra nåt åt, otroligt kul iaf!

har vart en bra dag idag, har vart på superhumör, brunetter är nog gladare än blondiner... haha ;) ha de bra mina nära o kära o SMS, vi ses imorn <3

*S

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0