Varför får man inte mata ankorna?

Helt sjukt blev så arg när ja hörde det... att man inte ska få mata ankorna nere vid älven för att dom bajsar så mycket då! Vafaan ankor skiter o de gör människor med... tänk om du din dumma politiker var ute konstant i samma temperatur hela tiden.. ibland 10- o ibland 10+ o inte kunde gå in nånstans. Skulle då någon vänlig själ erbjuda dig mat VET JAG att du skulle ta emot det o berätta för andra! Nu skämms ja ÄNNU MER för att vara en filipstadsbo! Funderar på att säga att jag är från en annan stad än denna håla! FY ja skämms... jäkla DJURPLÅGARE!!!

Jag ska nog gå o mata änder någon dag.. Någon som vill med? :)

Annars jobbat hela agen... inte så kul när solen skiner för fullt... fast de ska visst vara fint hela veckan som tur är. Jobbar imorn o sen ledig till lördag. Ska väl bli lite rumpträning med Sara mm.. o hämta ljusen med. Kommer dofta mumma!

Ja vill ha mina kläder o skor nu! VILL VILL VILL... Känner dendär hemska köp kännslan komma smygnas... inte bra inte bra! Men kan inget göra åt saken... paketen kommer inte förän NÄSTA VECKA... skorna kanske tidigare...

Får nog ta o gå härifrån nu innan det blir  dyrt... fast vad har en liten titt gjort?

Se ya tomorro!

Bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har sluta plocka upp efter Zamme =P för va fan så mycket som ankjävlarna skiter och förstör vad gör då tre hundskitar om dagen?? =P

2008-02-11 @ 21:46:43
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0