Hate it...

sitter här hemma i min nya hello kitty myströja, urtvättade vero moda mjukis byxor o bara tycker synd om mig själv! idag är integ bra o då menar ja verkligen INGET! o på TV:n är de nåt om folk som lever på sopor... dom kan få mina! kattsand INKL innehåll, tops med mascara på, gammalt bröd mm. o allt de UTAN o behöva krypa i en kontainer.. haha! kom o ta...

har kört lite SATC maraton... kan inte leva utan de! BÄSTA serien som finns o har funnits!

fyyy va trist allt är nu.. fast tog en tripp till Pekås förut o hittade supermysiga kuddar.. matchande till duken ja köpte här om dan... två kuddar för endast 40kr! De är min melodi :)



Mådde iaf bra för en liiiiten stund.. o nu när de snart blir jobb blir de bara värre.. de vet ja! då tar all ork slut gällande allt!

FYY!! ge mig ett liv nån snälla...

vill bara ha de bra för en gång skull... varför kan de inte alltid va så för? herregud va mitt liv går upp o ner... skamligt!

image106
Känner mig ungefär exakt såhär...

*Liten
*obeskyddad
*fundersam
*o ledsen... den är ju iof väldigt söt oxå men så känns de inte.


Hoppas på en bättre morgondag!

O GRATTIS Celine till ditt första steg! Snart blir de maraton!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hihi, Tack säger Celine :D & världens stolaste mamma också!
Saknar dej vännen! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0