Ja vill inte..

Vill inte jobba imorn.. vill bara sitta hemma med min choklad som ja köpte förut. Fick ett sånt choklad sug att ja köpte choklad för mina sista pengar denna månaden... o orkade jag åta allt nu ja som va så sugen? NEJ!! Typiskt...

Va hos företagshälsovården förut o stutsade på en baouta boll... känndes rätt lustigt o sitta där o studsa o dra in magen o hittan o dittan. Men de lönar sig väl i längden hoppas ja...

Har ångest nu... IGEN!! Faan va jobbigt de är.. orkar inte! Bara ja blir ledig nu så ska ja ta hand om mig själv BARA ett par dar! Behöver de o om de är nån som vill haka på o skämma bort sig på nåt billigt sätt så säg till!


Köp sug har ja nu så de heter duga! Illa illa, vet hur de kommer sluta!

Ugly Betty nu, får väl kolla på de o sen på Gynning. Missade ju förra veckan.. så får INTE missa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0