Jahapp...

Ensam o eländig... usch! Va man uppskattar sitt sälskap när de inte finns... Typiskt!
 
Va ute o traskade med mamma på stan igår o gick in på Erikshjälpen vilket vi gjorde rätt i för där fyndade jag REJÄLT kan ja lova... Fick mig ett par Björn Borg skor i lack med stor bred klack, var lite små men vem kan motstå? ENDAST 30 kr.. haha! Undra va dom kostade från början. Va ganska gammla men inte slitna.. woopie! Fick även en Puma väska och en kuvertväska med sin egen charm. Har några år på nacken men de som gör den speciell. O sist men inte minst ett lack skärp... För allt betalade jag ENDAST 65kr... Jepp ni läste rätt!

Jag bara ÄLSKAR o fynda!!

Idag har de vart slött... Vart på stan me pappa Jonte o farmor efter att sovit LÄNGE. Så nu har ja bara suttit här själv o kollat på TV o lär väl fortsätta me de! Blir Statoiljobb imorn så måste va pigg tills dess... kl 10!

Fick min kamera idag me... Samma gammla vanliga jag som hoppats på en ny... men funkar den för de? NEJ! Skit grejer... Har laddat den i flera timmar o den startar fortfarande INTE!!! ÅÅÅ va arg ja blir... Den ska ju starta när laddaren är i men nej! Jäkla skit!


Ge mig en ny!!

MAH!!


Saknar dig honney!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Erikshjälpen is the shit :D

2008-01-31 @ 20:34:42
URL: http://ribicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0