Slött...

Slö dag ... Slött väder ... Slö plånbok (helt tom) ... Slött helt enkelt!

usch gillar inte dagar som denna... Fick iaf mina armband från kyss johanna... alltid lika kul o öppna det lilla rosa paketet! hihi...

Har inte gjort nåt alls idag... sovit, vart till Carl en snabbis, vart till Ica o sen bara kollat SATC. Får inte nog. Snart klar med sesong 3! Va ska ja göra när de tar slut? Börja om?

Nej, kolla lite till kanske o sen äta lite nudlar... ända min plånbok tillåter för tillfället :(

Sista natten nu o sen bara en period kvar. Blir lite jobba på Statoil me på Torsda.. Tur att Monkan inte kunde jobba hela dan för då får jag :) hihi!

Hoppas eran dag har varit bättre o mer givande än min... Shoppingsug så de heter DUGA!! MAAAH!!!

*S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0