Freda... wiehou...

happ.. då va de helg igen då... men de kvittar ju för ja får ju jobba heeela helgen ändå o inga pengar till o gå ut har ja heller... typiskt! men men.. får väl hålla mig hemma lite kanske :)

annars inte hänt mkt.. har kört litegrann. känns sååå skönt o sitta själv i bilen. fast mammas bil går mig på nerverna snart.. trögast i stan. haha! men man ska väl va glad över atrt man har nåt iaf. så idag blir de första dagen med biln till jobbet! så de så... va säger du nu da? koko när ja kör till jobbet, de som va sååå illa! haha looser.

hur denhär dagen ska gå de återstår o se.. har väääärldens värk i min lilla nack-knöl eller va man ska kalla de för. jätte kul då man får ont över all annanstans pga. det.. BLÄÄ!!

va o fikade igår o blev sååå glad när ja fick se dom enormt mummsiga bakelserna som ja o sara mummsade på en gång. fick lungt bli en sån.. :) MUMMA!!

nej, finns inte mkt o berätta här inte.. trött på allt o alla... utom endel då ;) men vissa kan ju bara ta o fatta!! herregud.. hur ni skämmer ut er folk.. eller du! get a life!


Saknar min Saris me.. :( typiskt! måste ss nån da nu innan ja gååååår åååååååt! hehe

pizza me sandra sen tydligen :) blir mummsigt de innan jobbet :) ha de bra puus o hej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0