Ensam o syndar...

då har man än ne gång syndat... handlat onödigheter o mer lär de väl bli. carl fixade datorn så självklart är de första man gör o kollar efter nåt nytt... hittade ballerina skor, skiiit söta mm... :) fick min onödiga anka idag me men har alltid velat ha en flytande anka med en inbyggd radio... o vattentät är den me :)

har vart me honey nu ett par dar o varit sjuk... usch va förkyld ja vart.. jobbade hela helgen o sen sa de bara stopp, orkade ingenting men nu är ja piggare så nu blir de te o jobba o ta nya tag!

nej, orkar inte skriva så mkt nu, kommer mer imorn mina nära o kära, men nu vet ni´iaf att jag är vid liv :)

Saknar honey sååååååååååååå otroligt mkt nu men snart kommer du hem o då åker du ingenstans i första taget! ska bli sdkönt o komma tillbaka till vardagen, den trygga underbara vardagen med min älskling! hur kan man tycka om nån sååå mkt?? nån som vet,... väntar på svar!!

u blir de sängen o hoppas mitt paket kommer imorn :) pussi puss o natti natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

de är finns inga svar, på frågan om hur man kan tycka om någon så mkt!
De är bara så, när man hittar sin livskamrat :D:D:D:D:D PUSS

2007-08-09 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0