oj oj oj vilken dag :(

har dammsugit sa mkt sa ja vill aldrig gora de igen, men maste gora de igen imorn ju :(
dammsugarna paja teslut pa wasa (gor mig inget) o de sista ja gor ar o skalar mitt finger pa nan grejs sa de as bloder... BLAAAAA! trodde ja skulle svimma av blodforlust (fast de rann en liten ensam droppe) men de RANN!!! MAH!

va senare o kolla pa mammas blivande lagenhet.. MYSIG! skulle inte hon ha den skulle ja vilhja de men har inte sa mkt pengar. handlade sedan o ja STOR SYNDADE... (forlat Carl) hihi men va billig o ja hade ju pengar sa varfor inte?
image14

sa nu sitter ja har hemma i min ensamhet med en gnallande katt o saknar min honney na sa fruktansvart!! nu borjar de verkligen bli jobbigt. har kannt denna kannsla forut o trodde inte den skulle komma igen men tydligen... ar sa fruktansvart jobbigt!!  kom hit snalla. men drojer tyvarr anda tills manda... honey :(

ne ska kolla tv o min nya kamera nu :)

ALSKAR verkligen dig CARL... ja gor verkligen de! puss :x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0