Bajskväll!!

så oerhört tråkig kväll så fyy!! har luggit o nördat mig genom hela sveriges lunarar tror ja... då är de ILLA!!

älsk är jhu inte hemma heller :( fy faan va hemskt! så ja får ligga här i min ensamhet... tänkte trösta mig med min kära chipspåse som ja sett fram emot heeela dagen.. så ja sträcker mig efter den o lyfter upp den o känner att den närstan är TOM!!!! MAH! då är de illa.. de är lika me döden i mina ögon! haha särskillt när ja är supersuuugen på de me! morr... :(
image6
nee.. nu vill ja inte skriva mer.. ska nog försöka sova snart o vänta på att älsklingen ringer nångång... jobba imorn me. gör inget. måste ju ha pengar till PECE AND LOVE!! nu ska vi dit om ja så ska dö på kuppen! :D

BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0