Hata pengar!!

faan... trodde de skulle bli skönt med en stor lön vilket det til len början var men när man inte har kunnat unna sig något speciellt  på flera år så kan man helt enkelt inte låta bli... har skickat efter från H&M o ellos o va så nära från yves rocher men tror ja ska skicka efter de iaf.. va inte ens på 200 kr o de va bra saker... tycker ja iaf! måste ju lukta gott!! faan typiskt mig... HATAR DE!!! men kan inte låta bli...

jobbat hela helgen me o igår oxå.. faan va ja ångrar de... idioter ja jobbade me! FYYY!! men hade ju Sara o Maria där som tur va :) älsklings gummsorna!  <3  jobbigt efter att ha jobbat tre nätter i rad, idag är första dagen ja orkat göra nånting utan att vara skit trött... drygt! speciellt med bara en dag kvar av ledigheten. men de blir nog bättre när ja vänjer mig o kan flytta till nytt... NÅN SOM VILL HA EN ETTA?!?! billig o bra med bra läge... typ 35kvm.

saknar älsk me.. min lilla man.. haha! eller kommer väl en vacker dag o bli... han är borta igen... oväntat.. :( vill inte vara själv.. herregud hur ska ja klara sommarn????????????????? MAH!
vill bara att hans skola ska sluta så vi kan skaffa eget o börja på riktigt med vårt gemensamma liv :) hihi!
ja vil lså fruktansvärt mkt så oj oj oj... glad att ja har han :) han o sylvas.. männen i mitt liv (ASG)

va me Therése o Celine idag me.. hon va hit för första gången o de fanns så mkt att titta på :) sylvas blev att lite svartis men ja glömmer honom inte o de hoppas ja han vet fastän han är en katt! måste att erkänna va säger du älskling? ska vi skaffa tillökning?? hehe ja vänmtar nog hellre ett tag så ja är redo o inte bor i en etta o du med massa andra.. bäst så! men om nå år så kanske :) mamma är ju supersugen på barnbarn så haha

nej kanske bädda ner sig nu o kolla tv lite till... sylvas har eckuperat sängen så ja får hålla mig i soffan haha! men de gör inget.. han får mer än gärna ligga där :)

ska väl stri mer me Thea me.. trevligt trevligt.. får dra pizza på lörda tycker ja :) MYSPYS!!

solong dear friends!! se ya :p

Kommentarer
Postat av: *Thea*

ja för fan skaffa tillökning NUU! :-D Nej då gumman, ha inte panik! Deg på Lördag :P Pusss

2007-05-31 @ 09:17:36
Postat av: Chrissan

Ska jag få din lägenhet i a f?? Saknar dig min ängel-Fia!

2008-04-04 @ 12:09:56
URL: http://SantaFe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0