Helgen...

helgen har gått fort... tack o lov ör ja harjobbar eftermidda hela tiden.. dryt men han att ut igår ändå åklart... va ju haloween o denna gång kom vi in! hade sjuuuuukt kul o träffade ju Josefin med.. :) trevligt! o therése va ju med ut oxå... alltid lika kul att ha dig med gumman! fast de va ju sandra ja hängde mest me... vem annars? haha

vet inte va ja ska skriva men får väl lov o bli nåt iaf... sitter hos honey o väntar på att han ska komma hemså vi kan åka til mig... är lte orolig för råkadeäta lite för gammla räkor vilket tydligen inte var bra så m ja nu skulle bli dålig så vill ja nog helst v hemma hos mig... NERRVIGT!

imorn är mn ledig heeela dagen oxå.. sköt, jobbar natt o hoppas de blir mysigt fint väer för ja villuto röra å mig lite o måste städa hemma med.har planerat hur ja ska göra o de komme bli sååå fint så... hoppas ja! haha

inatt släpp biljetterna till Celine Dion me... HOPAS de blir av! de skulle va såååå kul.. ja o sanna i stockholm en el helg i början av somaren.. låter ine de bra? :)

Sara har ju kommit hem nu md efter en mysig heg hemma i Borläge.. avis ja är! vill me bort men i Deceber drar vi dit o gör san osäker. ska ja passa på o hälsa på mina sötis-kuiner med! aldrig fel de :)

ne, Carl skynda dig nu... vill HEEEM!!

Love my friends, tack o hej!        *S

Kommentarer
Postat av: Therése

vill också på celine dion, vilken upplevelse!! får se om man hinner köpa biljett kanske :)

2007-11-05 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0