Vilka planer...

Ja o Sanna har big plans now! planerar att i sommar gå på värsta konserten med ingen mindre än Celine Dion.. vi som pratat om det o nu helt plötsligt från ingenstans så kommer hon till Sverige nästa år... de ända som återstår nu är o få tag på biljetter när dom nu släpps... nervöst! så då blir de en mysig tjej-helg i Stockholm med konsert shopping o mys :) hoppas nu bara att de blir som planerat! HOPPAS!! så efter de är de bara Robbie Wiliams kvar som ja så SKA se om ja så dör på kuppen.. vilken känsla!

sitter nu o väntar på sex and the city.. får INTE missa det idag.. skäms på mig o missa nåt sånt! oj oj oj.. vart är världen på väg...

har letat kak recept idag me. ska ju baka tills min stora födelsedag.. Har någon nåt bra recept? skulle verkligen behöva lite hjälp.. av typ ett proffs eller nåt för ska ja fixa detta krävs ett STORT under.. o då menar ja S T O R T !

ne, kanske spela lite king nu.. va inte igår de... myspys sen med honey me..

kan inte bärga mig tills lördag. hoppas mina vänner dyker upp. saknar er så alla.. :( från o me nu ska JA bli mer Social! SÅ DE SÅ...

PS. nu nalkas körkort. Uppkörning bokad så håll tummarna.. (kommer krävas en massa tummar för att de ska gå vägen)

*S

image55
Hur kan nån se så snäll ut?
  image56
HUBBA HUBBA :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0