Ännu mera sjukling...

Fy fasiken va pissit ja mått idag.. men måste ändå jobba imorn, har inte råd att vara hemma mer. fattar inte att ja kan ha så ont i huvet, brukar ju aldrig ha det.. konstit.

har bara suttit inne idag o inte gjort nånting. fått lite noja över min lägenhet, ska ta o stor röja där nån dagnu när ja blir ledig.. BEHÖVS! vill ha allt nytt men helst av allt NY LÄGENHET!! nån om har en till övers? för ja orkar inte med min längre... uscha!

o ja lilla älskade Saris, ja ska försöka fixa ett party så du får dina ljus o ja några fler... får äan aldrig för mycket av :) mysoys i allra högsta grad! å de finns så mycket ja vill just nu men inget kommer väl o bli av...

ska försöka kurera mig lite mer nu, typiskt att man ska ha så ont o inte ha några tabletter för de... jobbigt! kolla på CSI nu, bra de!

har insett att mina vänner betyder allt för mig, Sara, Maria., Therése(o lilla underbara Celiné såklart), Sandra o Sanna! utan er ingen Sofia... bara så ni vet ;)

*S
image32
Finaste bilden på de bästaste vännerna :)
image33
Jag o Sanna :)
image34
Myspys gumman Therése på marken!
image35
Partybild på mig o Sandra, sånna finns de gott om ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

Men gud så skämmig bild då!! Haha

2007-09-22 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0