Boring...

Ligger här i sängen själv.. Carl kollar på saw2 som ja ABSOLUT INTE vill se men han va visst tvungen o göra de ändå när ja va här.. men men! ja har väl snokat runt här som vanligt! har kollar efter en bra fotograf, ska fixa mig en portfolio.. nån som vet en brqa en?? tipsa gärna mig då :)

har suttit o kollat på katter med o kommit fram till att ja en vacker dag vill föda upp katter vid sidan om allt annat. tänk att ha hela huset fullt med små söta godingar... som iof kanske bajsar lite här o där osv.. men de är väl smällar man får ta när man verkligen brinner för nåt! fast, carl kanske inte är så sugen på de men ja är iaf! Sylvas får bli gammelkatten i huset :) myspysen! trötta mysisen :)
image42
image43
BUSTED!! "ja har inte gjort nåt" oskyldigaste katten... tror han! Snusisen

Saknar min Sylvis sååå... imorn ska ja hem o städa o mublera om tror ja, prova lite nytt är aldrig fel o då blir han glad med! så ja får plats med den nya sängen med... som ALDRIG KOMMER komma hem typ eftersom vi inte köpt nån... typiskt! blir aldrig av men nu SKA DE BLI AV!! så de så...

nej, kolla blocket nu kanske om de finns nån säng där.. kan bli billigare, inte lika fräscht kanske men de går att fixa!

ha de bra mina nära o kära... natti natt o pussi puss!

*S

Första bruna bilden på mig :)
image44
Snyggve-Sandra igår :) haha
image45
Everybody sing the song, doo dah doo dah!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fin i håret gumsan..
pusssss

2007-09-24 @ 14:26:42
URL: http://HonUtanNamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0