Måndag... finns det någon värre dag?

jag verkligen hatar måndagar o har alltid gjort... FYYY!!

Idag.. inte hänt mkt... inte mkt alls faktiskt! hemskt lite om ja ska va ärlig.. måste träna på teorin men jag orkar helt enkelt inte.. HATAR o plugga BLÄÄ!! har vart hem o te ica sen bara här hos Carl hela dagen.. men IMORN blir de de bästa ja veet SHOPPA!! fyyy så skönt de ska bli, kan inte vänta vill iväg nu nu nu nu!! ska betala räkningarna bara klockan blir 12 o sen räkna ut hur mkt ja kan göra av med.. kommer att gå lååångt över den budgeten kan ja ju lova. men man lever ju bara en gång eller va säger ni som delar mitt lilla handla-på-sig-för-mycket problem??

så nu blir de SEX AND THE CITY 20 i 12.. UNDERBART! lungt bästa serien som finns i heela världen! kan inte leva utan de.. o vilken tur att dom har börjat med de igen på trean, börjar iof mitt i serien men de kvittar. det är en sån serie man kan börja kolla på mitt i om de vore så.. fast man skulle gå miste om mycket underbar tv tittning iof men om de nu vore så att man började mitt i så kan man ändå förlja med någorlunda! o de kan man bara i UNDERBARA serier! så de så :D

nej, 7 minuter kvar nu o sen börjar de, så måste kika vidare så gott de går nu..

ha de bra mina nära o kära, o Therése, förlåt för att ja glömde.. *SKÄMMS*

*S
image46
Skönaste brudarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0