Tråkdag...

Jobbat idag. Gick väl sådär... ganska bra, var på en annan maskin halva dagen. kul med lite nytt men de va väl inte så mkt o hänga i julgranen... men fick väl gå. bara 2 nätter kvar nu.. skönt o va ledig sen :) hoppas bara Sara o Maria blir me ut.. skulle va sååå kul! så ni vet... ;)

annars inte gjort mkt idag, vart me mamma på stan en sväng. trevligt! men fick skynda hem så ja hann äta innan jobbet. fick mitt H&M paket igår med. världens sötaste rosa tröja med ljusa hjärtan på.. sååå skönt!

måste komma på nåt sätt att vara uppe ett tag till på.. ska ju jobba natt imorn o då måste ja hålla igång lite nu ikväll.. så kanske lite king-spelande skulle sitta bra. känner att detta är en sån kväll ja kan sitta i evigheter med det o bara spela o spela... kulit värre! ...nja finns nog bättre saker o hitta på kan ja tro!

fick mig en smärre schock när ja kolade mitt saldo på banken idag.. blir nog o leva på absolut ingentin. är fan luspank o en vecka kvar till löning. kan de bli värre???

fyy fan,spela lite nu kanske,. måste plugga teori med men de hinns. har ciaf börjat o kommit en mini bit på vägen. sida 43 i boken för att vara exakt, av typ 300.. men de ska att gå bra de! hehe

ha de bra mina käraste vänner, imorn blir de nattjobb o en liten träff me Théa o Celiné om ja har tur :)

*S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0