Woohoou!!

Idag har jag gjort det absolut bästa jag vet... skämmt bort mig själv :) hehe! har handlat som en tok heela dagen o hittade faktiskt väldigt mkt smått o väldigt gott! började lite mjukt med ett läppglans från Nivea, underbart fint o sitter läääänge.. glänser som bara den. sedan lång stickad tröja linne för det oerhört dyyyyra prisen TIO KRONOR! haha vilket kap.. o självklart fick jag med mig en väska hem oxå.. vad vore en färd utan väska med sig hem.. hmm...... jo typ som makaroner utan ketchup. OFÖRSTÅNDLIGT! haha fick bli en guldig, bild kommer! annars var det väl lite av varje, mössa, armband, ansikts produkter, myyyyyys filt o super söta med små hundar med rosetter runt halsen.. kap de med. 60 kr :)

underbar dag med lilla farmor var de iaf :) o när vi va inne på CGC o hon provade byxor gick strömmen o ja blev lite rädd att vi inte skulle ta oss ut.. hade tydligen försvunnit i hela karlstad verka de som. va faktiskt lite läskigt om ja ska visa min kyckling- sida.. haha! men den kom tillbaka o allt blev som vanligt igen!

Pratade med lilla Marie förut med.. de var absolut inte igår det.. trevligt var de iaf o måste ske snart igen :) gummsingen!

nej, sova nu kanske.. eller försöka. hoppas på bättre sömn inatt änm den senaste veckan iaf. fyy vad nätterna förstör! vill ha ett vanligt jobb då man sover om nätterna! GE MIG ETT!!

Här kommer lite smakprov från min shoppingrunda :) ENJOY!

image47
Underbart mysig lång tröja från MQ! I LIKE!!
image48
Billig tröja från Monki, duger att springa runt i hemma. Gillar den faktiskt!
image49
Mysis byxorna från Qubus.

O sist men inte minst...
image50
VÄSKAN!! Älskar väskor, kan inte rå för de.. kommer slitas med hälsan!

Natti natt mina vänner :)
*S

Kommentarer
Postat av: Sara

Miiiiie den stickade såg jag på MQ idag :) mysipys! Passar nog dig perfekt. Puss

2007-09-28 @ 00:02:49
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: Jenny

Snygg tröja från MQ!

2007-10-04 @ 23:25:05
URL: http://nylon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0