Nu går de bra :)

har kommit en bra bit på väg nu me min städning.. fastnat vid datorn lite då o då men nu är de i stort sett klart..  sylvas sover i sängen med sin leksaks råtta.. så sött så! så om en timme blir de maaaaat! ja svälter här typ.. men de gör ju inget. provade mina gammla favorit jeans som ja jämt hade i trean på gymnasiet.. de va ett jäkla ståhej o få på sig dom men på är dom o lär inte komma av på ett bvra tag.. haha! får bända mig lös... får heltenkelt bli mina smal jeans till o börja me.. ja SKA komma i dom... nån gång iaf! hehe


Längtar tills Victorias Secret visningen börjar på TV:n... kollade deras hemsida igår o blev stört kär i de mesta!! vill bara ha.. en tripp till USA skulle inte sitta fel just nu känner ja... vill ha sååå mkt men kommer inte att få nåt... typiskt att man ska va så förbannat fattig!

ja ja... får göra de bästa av situationen då :) Le o va glad! ska bli mitt motto detta år!

Le o va glad... för de gör ja!


Enjoy!

image99
Så sött!

O Victoria har Spice Girls på besök me.. ska bli kul o se!

Och som sagt... ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0